Prvi utisci

Naši utisci: Resident Evil 2 “1-Shot Demo”

Posted on

Ovih dana, Capcom nas je vrlo prijatno iznenadio sa jednim vrlo zanimljivim marketinškim potezom. Kao niotkuda, pojavila se vest da će igrači imati prilike da zaigraju demo Resident Evil 2 Remake-a, koji je zakazan za izlazak 25. januara, takozvani One-Shot Demo.

U prevodu, to znači da imate samo jednu šansu da ga zaigrate i to na samo 30 minuta, nakon čega demo više nije moguće zaigrati.

Nakon iskorišćenja naše jedne, ili iskreno rečeno, dve šanse (probali smo a još jednom na dva različita PSN naloga), moramo da priznamo da smo izuzetno optimistični po pitanju finalne igre. Da ne kažemo da smo prezadovoljni. Par utisaka u nastavku.

Demo počinje u prepoznatljivoj policijskoj stanici Racoon City Police Deartment u ulozi svima nama poznatog i dragog Leona S. Kenedija. Prva reč koja nam pada na pamet je – nadrealno! Stanica koju smo mogli da vidimo samo iz fiksnih uglova kamere je tu pred nama da je istražujemo u svoj svojoj 3D slavi sa neverovatnim brojem detalja, ponovo izmišljena od strane studija koji apsolutno poštuje originalno delo ali ga i nadgrađuje.

Svako ko je odigrao originalnu dvojku pomisliće da zna gde treba da ide i šta da radi. Ali, ne lezi vraže, prijatno će se iznenaditi. Koliko god da je veran originalu, dizajn stanice donosi i dašak originalnosti i svežine taman onoliko da unese dozu nesigurnosti i osećaja nepoznatog, što samo doprinosi dobroj atmosferi.

Kad smo atmosfere, imamo samo reči hvale. Osećaj jeze i teskobe je vrlo prisutan od trenutka kada zakročite u stanicu, i zaista se meri sa modernim horror naslova. Kao RE veteran, vaš recenzent nije se osećao nimalo sigurno kao u “standardnim” RE naslovima, već naprotiv kao neko ko se zaista obreo usred zombi apokalipse. Neprijatelji vrebaju sa raznih strana i njihova sporadična pojava u manjem ili većem broju zna da izazove osećaj panike, naročito kad se uzme u obzir i to da se od igrača zahteva da bude precizan i da ih nišani u glavu radi što manjeg rasipanja municije.

Gejmplej mehanika savršeno fluidna i zasnovana je na modernim TPS shooterima, a menadžment inventara je iz sedmice koja je izašla prošle godine i kojoj zaista nismo imali šta da zamerimo na tom polju.

Grafički, igra zaista izgleda impresivno, na oprobanoj platformi (PlayStation 4) koja targetira 60FPS u 1080p rezoluciji. Frejm rejt nije savršeno stabilan, ali s obzirom da je bazirana na RE Engine-u na kom je napravljena i sedmica, svakako očekujemo dobro optimizovan naslov i stabilan frejm rejt kako na konzolama tako i na PC-u. Dobra grafika implicira i puno realističnih gory scena. Dok je sedmicu krasio dizajnerski tonalitet i tema raspada i truljenja, rimejk dvojke nam donosi klanicu i body horror sa svežim primercima, shodno dizajnu originala.

Produkcija sveukupno je na vrhunskom nivou. Kadriranje scena, glasovna gluma, muzika i dizajn zvuka, sve je profesionalno izvedeno i to baš prija kao kontrast kičastoj prezentaciji u klasi filmova Š produkcije koja je krasila stare naslove sve do petice.

Sve u svemu ako bi sudili po demo-u, rekli bi vam da kupite igru prvog dana kad se pojavi. Zadržana čar originalnog naslova, u novom, fluidnom izvođenju iz trećeg lica u kom se osećaj strave nije izgubio ni malo. Sve nam to govori da će ova igra biti apsolutni hit. A ove reči dolaze od autora  kome je Resident Evil 3 bio prva 3D igra sa kojom se susreo posle dugogodišnjeg igranja igara na Commodore 64 i od tad je ostao večiti zaljubljenik u RE franšizu i prešao skoro sve naslove po par puta. Probajte demo i procenite sami.

AUTOR: Aleksa Petronijević

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version