Novi RPG Obsidiana, najavljen decembra prošle godine, pod imenom The Outer Worlds, ne prestaje da bude tema interesovanja široke gejming zajednice, kako igrača, tako i novinara.
Sve žele da vide šta nam to donosi Tim Kejn (Tim Cain), idejni tvorac Fallout sveta, i njegov kolega iz nekadašnjeg Troika studija, Leonard Bojarski.
Tokom februara portal GameInformer ima seriju ekskluzivnih razgovora i promocija ove igre, gde će nam otkrivati brojne detalje i novine vezane za ovaj naslov.
U najnovijem videu, Tim Cain priča o tome kakvu borbu možemo da očekujemo u The Outer Worlds, nešto što je svakako veoma bitan faktor u svakoj RPG igri. Tim kaže da im je jako važno da balansiraju između toga da borba bude taktička i planska, ali i da, imajući u vidu da je ipak pucanje iz prvog lica, buce i uzbudljiva sa dosta akcije. Dakle balans između RPG i šuterskih momenata je ono ka čemu teže, pružajući ujedno zabavno i taktički izazovno iskustvo.
Naši saputnici će u borbi raditi samostalno, ali ćete takođe vi kao lider moći da “uđete” u karaktere i koristite neke njihove specijalne osobine ili da im zadajete komande šta i kako da rade, kako bi maksimalno iskoristili njihovu ulogu u borbi. Saputnici će imati razne perkove koji će poboljšati njihovu statistiku, veštine i specijalne osobine.
Tu je i TTD—”Tactical Time Dilation”, nešto što smo svakako očekivali, a što je u suštini veoma slično VATS sistemu u savremenim Fallout igrama ili čuveni “bullet time” iz Maks Pejn igara. Vreme se uspori i vi možete znatno lakše i bolje da gađate, ali se TTD skala rapidno troši, tako da je ne možete koristiti doveka.
Očekuje nas i velika raznolikost oružja, što u smislu tipova, što u smislu brendova proizvođaja (brendovi su veoma važan faktor u svetu igre), tako da će postojati po nešto za svačiji stil bore. Naravno, u duhu svih pravih rpga, postojaće i mogućnost da pređete kraj igre samo i isključivo razgovorom, ali će to biti veoma teško.
Ukoliko želite da detaljnije saznate o ovome, preporučujemo vam da pogledate novi video GameInformera.