The Outer Worlds, najnoviji RPG projekat studija Obsidian, svakako ne ostavlja nikoga ravnodušnim.
Od početne najave, koja je donela ogromno uzbuđenje svim fanovima, pa do kontroverzne odluke da igra bude Epic Store ekskluziva, The Outer Worlds svakako ne prestaje da skreće pažnju na sebe.
Iako igra snažno vuče gejmplej inspiraciju iz Fallout New Vegas, neće baš sve biti slično, i jedna od stvari koje neće biti u novoj igri jeste i sistem spravljanja opreme, odnosno kraftovanja.
Ovo nije neka dizajnerska odluka u smislu želje da toga ne bude u gejmpleju, ili manjak resursa i vremena da se to implementira, već je prosto rezultat postavke sveta u kojoj se igra dešava. Vodeći dizajner igre, Čarls Stejpls, je na PAX East rekao da je to odluka koja je došla jer se prosto “kućna radinost” ne uklapa u svet igre.
U toj dalekoj budućnosti i dalekom sistemu gde se igra dešava, sve je podređeno sirovom, brutalnom korporacijskom kapitalizmu, i konzumerizmu. Reklame vas saleću svuda oko vas, svaka megakorporacija se bori za vas kao potrošača… I zbog toga, dizajnersi su smatrali da bi se ubio taj osećaj teškog potrošaćkog društva ukoliko bi dozvolili igračima da sami prave potrebštine.