Vesti
Epic platio oko 2,25 miliona dolara da bi Phoenix Point bio Epic Store ekskluziva
Od kako je počela 2019. godina, jedna od glavnih kontroverzi gejming sveta, barem kada je u pitanju PC deo tržišta, jeste agresivna borba Epica za ulazak na tržište digitalne distribucije igara.
Tu je glavna tema svakako to što Epic pokušava da “silom” primora publiku da koriste njihovu prodavnicu, tako što Fortnite parama kupuje neke od najvećih hit igara ove godine, praveći od njih jednogodišnje ili polugodišnje ekskluzive za Epic Store, pa tako već imamo hit naslove kao što su Metro Exodus, Borderlands 3 i The Outer Worlds, i brojne manje indie naslove.
Među tim nešto manjim indi naslovima je i potezna strategija Phoenix Point, koji je radio originalni kreator XCOM serijala. Prelazak ove igre na Epic je izazvao lavinu besa ljudi koji su podržali igru na FIG kampanji, jer su očekivali da će je dobiti na Steam/GOG nalogu.
Sada, zahvaljujući “investitorskom” programu koje nudi FIG, ljudi su uspeli da odokativno izračunaju koliko je zapravo para dobio studio Snapshot da bi bio godinu dana ekskluzivan na Epic Store.
Ta računica na kraju kaže – 2 250 000 dolara. Kada je ovoliki novac dat za relativno niša igru, koliko li su pare dobili Borderlands i Metro?
Ukoliko vas zanima kako se došlo do ove brojke, pročitajte post na ovom linku.