Jedna od glavnih stvari “hardkor” ljubitelja RPG naslova jeste mogućnost da celu igru pređete bez da ikome oduzmete život.
Ljubav prema ovome je nastala pre dvadeset godina, u vreme legendarnih RPG klasika poput Fallout i Planescape: Torment, gde je čitava igra mogla da se pređe isključivo putem dijaloga i drugih načina izbegavanja borbe, nešto što je i dvadeset godina kasnije jako teško izvesti i malo je kome pošlo za rukom da to uopšte i uradi, a kamoli da uradi na adekvatan način. Prve igre gde je to zaista bilo upečatljivo ove decenije su Deus Ex: Human Revolution i Dishonored (iako nije RPG).
Izgleda da ćemo upravo to moći da uradimo u jednom od najočekivanijih RPG naslova ove decenije, Cyberpunk 2077, jer ljudi koji trenutno prisustvuju na E3 prezentaciji igre iza zatvorenih vrata javljaju da je potvrđeno da će to biti jedna od mogućnosti.
Za razliku od Tormenta, gde smo to činili uglavnom putem dijaloga, ovde će najveći akcenat biti na šunjanju i onesposobljavanju neprijatelja na alternativne načine ili prosto potpunim izbegavanjem istih.
Ovde će veliku ulogu, pored vaših šunjalačkih sposobnosti, imati i hakerske veštine, kojima isključujete kamere, svetla, alarme, detektore kretanja i druge stvari koje će vam olakšati da prođete neopaženo u misijama.
Nema šta, zna se da ćemo igru morati makar jednom da pređemo i na ovaj način, samo da Kijanu Rivs pored nas ne bude previše glasan.