PC
Microsoft Flight Simulator 2 je kreiran koristeći 2 petabajta podataka
Jedno od velikih iznenađenja koja smo imali prilike da vidimo tokom Majkrosoftovog E3 brifinga je bilo i predstavljanje novog dela u Flight Simulator serijalu.
Ono što nas je oduševilo sa otkrivanjem nastavka na koji se čeka 13 godina je neverovatno visoki nivo detalja, blizak fotorealističnom, i odlična ponuda letelica i lokacija za letenje.
Kada su lokacije u pitanju, njih će svakako biti ogroman broj i one su sve spojene kako bi sačinjavale planetu Zemlju oko koje se može leteti. Tako možemo obilaziti brojne svetske metropole, divljine i dosta drugih lokacija od kojih zastaje dah.
Ono što je najzanimljivije u vezi lokacija je da je Majkrosoft za njihovo kreiranje u virtuelnom svetu morao da iskoristi neverovatnih 2 petabajta geografskih podataka kako bi sve bilo realistično i detaljno.
To se i može videti u trejleru koji nas je već ostavio bez daha.