Najnoviji trejler za Doom Eternal koji je na ovogodišnjem sajmu otkrio i novi mod igranja je oduševio mnoge igrače kada je gejmpleju u pitanju, ali ne i kada se govori o korisničkom interfejsu.
Mnogi fanovi su kritikovali izgled interfejsa u igri zbog toga što je dosta veliki i sa sobom nosi dosta boja, po čemu se odudara od standardnog Doom iskustva.
Developeri koji naporno rade na ovom naslovu, okupljeni studiju id Software, su sada pružili malo više detalja o izgledu korisničnog dizajna.
Režiser, Hugo Martin, je otkrio da im je glavni cilj da interfejs bude takav da može ponuditi sve informacije u izuzetno brzom okruženju kakav je Doom.
Navedeno je da od mnogih stvari u Doom Eternal, pre svega resursa, zavisi da li ćete preživeti ili ne i da je zato potrebno da su one što veće i primetljivije, što donekle i ima logike.
Videćemo da li će se dizajn interfejsa menjati nakon kritika fanova, ali id Software pre svega preporučuje igračima da prvo isprobaju igru na ovaj način. Najpametnija odluka bi bila da svako može kastomizovati UI kako mu odgovara.
Doom Eternal izlazi 22. novembra za PC, PS4 i Xbox One.