PlayStation 4

Prošlogodišnji God of War zamalo da uopšte nema Kratosa

Posted on

Kada pomislimo na God of War serijal, šta nam je prva asocijacija? Pa naravno – Kratos. Još od kada se prvi put pojavio 2005. godine, serijal je prosto bio Kratos, jedno bez drugog nisu išli.

Možete li da zamislite God of War bez Kratosa onda? E pa, to je zamalo moglo da se desi kada je tim u Sony Santa Monica (kreatori igre), rešio da radi na ributu serijala. Naime, u timu su postojale snažne struje koje su želele da ga se otarase, ne zato što ga ne vole, već zato što su smatrali da je njegovo vreme prosto prošlo, da se anti-heroj kakav je on danas više toliko ne uklapa i da njegova namerno nedopadljiva ličnost više neće svideti publici. U početku razvoja igre, vladalo je mišljenje da je God of War svet grčke mitologije, a ne Kratos, i da se nova GoW igra može napraviti i bez njega.

Ovo je sa fanovima podelio Kori Barlog, glavni direktor studija, koji je ove nedelje gostovao u Barseloni na Game Lab predavanjima.

Na kraju, kako kaže, “stara škola” u timu nije želela da pusti Kratosa i došlo se do rešenja kako da ubiju njegov cinizam i njegovo anti-herojstvo, kako da mu daju novi dašak svežine i ličnosti – sin Atreus. Atreus je ono što je iznova definisalo Kratosa i donelo mu nove, do tada neviđene momente ličnosti i dubine, što je publika prošle godine prihvatila odlično.

Ironično, negde na polovini razvoja igre, malo je falilo da se otarase i Atreusa, ovoga put zbog problema sa budžetom i resursima, jer se tim animatora žalio kako je veoma teško i zahtevno pravilo uklopiti klinca u igru, ali su ipak na kraju rešili da je on “jezgro” onoga što žele da urade sa igrom i da on mora da ostane. Ugledali su se na The Last of Us i kako je tu dete uklopljeno u priču i mehanike igre, i to im je pomoglo na izguraju do kraja sa remek delom koje smo na kraju dobili.

Sasvim zasluženo igra godine, i jedva čekamo da vidimo gde će nas avanture Kratosa sledeće odneti.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version