Čak i da ne igrate mobilne igre, gotovo ste sigurno čuli za ove dve iz naslova. Candy Crush je u vlasništvu Activision-Blizzarda i donosi im više para nego sve ostale druge njihove “velike” igre, kao što su Call of Duty, Overwatch, Hearthstone i druge.
Candy Crush je bio neprikosnoveni kralj mobilnih igara koje dolaze od zapadnih developera, ali više nije. Naime, planetarni fenomen Pokemon GO, koji je napravio kalifornijski Niantic, je pre par dana proslavio treći rođendan, pošto je lansiran 6. jula 2016. godine.
Za ove tri godine je zaradio 2 milijarde i 650 miliona dolara, što je značajno više nego dve druge najpopularnije “zapadne” mobilne igre, Candy Crush Saga i Clash Royale, koje su za isti period prihodile 1,86 i 2,3 milijarde dolara.
Pokemon GO i dalje ne gubi na popularnosti, te ga i dalje igra veliki broj ljudi, pa se očekuje da ove godine pređe i cifru od 3 milijarde dolara, a ova cifra je posebno impresivna kada se zna da, za razliku od Candy Crush Saga i Clash Royale, Pokemon GO i dalje nije lansiran u Kini, a svakako bi zarada odatle bila neverovatna, i zbog ogromnog tržišta i zbog praktično primarne pozicije koju u ovoj zemlji telefon drži kao sredstvo za igranje.