PC

Dejvid Kejdž smatra da su svetlosni efekti ključni za napredak grafike, a ne rezolucija

Posted on

Ukoliko malo detaljnije pratite industriju video-igara, verovatno ste čuli za ime Dejvid Kejdž.

U pitanju je kontroverzni francuski dizajner video-igara, najpoznatiji kao osnivač studija Quantic Dream, koji nam je doneo hit igre kao što su Omikron: The Nomad Soul, Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Two Souls i Detroit: Become Human.

Često je bio u žiži medija kao ličnost koja voli da pravi dramu i o čijim igrama uvek postoji podeljeno mišljenje.

Ipak, Dejvid je juče nešto rekao sa čime se iznenađujuće veliki deo gejming zajednice slaže – neverovatno visoke rezolucije nistu toliko potrebne da bi se poboljšao kvalitet vizuelne prezentacije igara. Njegova poslednja igra, Detroit: Become Human vizuelno zaista izgleda impresivno, tako da njegov studio zaista ima talenta da napravi grafičke poslastice.

On kaže da umesto rezolucije, tehnologija treba da nastavi da razvija svetlosne efekte, baš kao što se trenutno to pokušava sa ray tracingom, koji ima ne baš dobar start, ali će verovatno nastaviti da se razvija i postati široko dostupan svima.

O ulozi tehnologije u njegovim igrama, raskidu ekskluzivne saradnje sa Sonijem i partnerstvom sa NetEase, pročitajte u razgovoru koji je Kejdž imao sa portalom Gamestop.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version