Na sam spomen igre Star Wars: Battlefront 2 odmah pomislimo da se radi o najvećem debaklu ove decenije u industriji video igara, a sve to zahvaljujući pohlepi izdavača i mikrotransakcijama.
Zbog prenatrpanosti igre elementima koje je moguće otključati samo kroz pravi novac, igrači su digli veliku prašinu i pobunili se protiv predatorskih mehanika, zbog čega se Battlefront 2 prodavao ispod očekivanja i predstavlja pravi neuspeh za izdavača i razvojni tim.
Jedan od članova razvojnog tima je za portal GamesIndustry govorio o tom paklenom lansiranju igre i o tome da mnoge u studiju muči pitanje kakva bi igra bila da je stigla u javnost kako je trebala i bez ozloglašenih mikrotransakcija.
To jeste dobro pitanje, ali sada je kasno za tako nešto i trebalo se razmišljati o tome daleko ranije. Ono što je ohrabrujuće developerima je da je mala ali požrtvovana zajednica, koja je ispratila brojne promene od izlaska, izuzetno zadovljna stanjem igre i to predstavlja dodatnu motivaciju razvojnom timu da nastavi sa radom na igri.
Kao primer su naveli Rainbow Six Siege koji je imao izuzetno loš početak, a sada je jedna od najigraniji pucačina na tržištu, pa tako misle da i Battlefront 2 može isto da očekuje.
DICE će nastaviti da radi, i u narednim mesecima nas očekuju nove mape, multiplejer i singlplejer modovi igranja, karakteri i još dosta toga što obećava novi sadržaj.

