Slogan ovog čuvenog distributera video igara možda jeste “Power to the Players” ali izgleda da igrači svoju moć, pre svega kupovnu, više usmeravaju ka digitalnom polju.
Da pad interesovanja postoji na polju distribucije video igara “oflajn” putem, primetno je već dugo, a sa nedavnim finansijskim izveštajem rukovodstva GameStopa objavljeno je da je kompanija u gubicima od preko 400 miliona dolara.
Kao posledica ove izuzetno loše situacije, direktor kompanije je najavio gašenje između 180 i 200 prodavnica koje su u prethodnom periodu ostvarile slabe rezultate, a ujedno je najavljeno da se sa zatvaranjima neće stati tu, već će naredne godine biti stavljen katanac na vrata još većeg broja radnji.
Kako navode rukovodioci, strategija im je da kroz smanjenje broja radnji povećaju prihode i smanje gubitak. GameStop je u prošlosti već preduzeo par poteza kako bi smanjio gubitke, a izgleda da je sada potrebna još agresivnija taktika.