PC
Svaki kvest u Cyberpunk 2077 će biti priča za sebe
Oduševljenje za Cyberpunk 2077 raste sa svakim novim detaljem koji CD Projekt Red otkrije, osim možda vesti da se Kijanu ne može zavesti.
Najnoviji detalj koji je poljski developer podelio sa fanovima se tiče kvestova i misija koje nas očekuju u Noćnom gradu.
Filip Veber, glavni čovek iza kvestova u Cyberpunk 2077, je otkrio da će svaki kvest sa kojim se sretnemo u igri biti jedinstven i ručno kreiran od strane developera i da neće pribegavati proceduralno generisanim i nasumičnim kvestovima, već će svaki imati smisao i poentu, te svoje mesto u svetu igre i narativu.
Tehnologija proceduralno generisanih svetova i kampanja u misijama je dosta uznapredovala u prethodnim godinama, ali se i pored toga i dalje dešava da one nemaju mnogo smisla i da su u igri samo reda radi.
Veber je objasnio kako im je uvek veći fokus na kvalitetu nego na kvanitetu, i žele da igračim pruže nešto što vredi igrati, a ne nešto što će im oduzimati vreme.
Obećano je i dosta raznolikosti u misijama, kao i da će one biti odlično uklopljene sa otvorenim svetom igre.
Jedva čekamo april naredne godine kada će se Cyberpunk 2077 konačno pojaviti, a do tada pogledajte najbitnije detalje o igri.