Activision-Blizzard nastavlja da beleži neuspehe i smanjeno poverenje igrača, što se jasno može videti po zaradi i broju mesečnih korisnika.
Dok gejming industrija konstantno raste i beleže se sve veće zarade iz meseca u mesec, Activision-Blizzardu u finansijskom smislu ne cvetaju ruže, pošto je za period jul-septembar zabeležen pad zarade od 15 procenata u odnosu na prethodni kvartal.
Dodatni udarac za ovu kompaniju jeste pad aktivnih igrača na mesečnom nivou od 8% procenata, što je poprilično značajna cifra.
Kada se u finansijskom izveštaju sagleda situacija za svaku kompaniju pojedinačno – Activision, Blizzard i King – najveći pad u zaradi i aktivnim igračima beleži Activision. On je sam izgubio oko 22% publike i 47% u zaradi.
Situacija nije nimalno povoljna po kompaniju i mogla bi da vodi u dodatna otpuštanja, koja smo videli i početkom prošle godine. Naravno iza pada u zaradi stoji činjenica da je Bungie u međuvremenu postao nezavisni developer i sa sobom je poneo Destiny franšizu. Situacija bi se u finansijskom smislu mogla poboljšati ovih meseci, pošto imamo Call of Duty Mobile i Modern Warfare koji vode u zaradi i po popularnosti.
Na neki način, Activision i Blizzard sami sebi kopaju jamu i sa svakim svojim potezom čine publiku nezadovoljnijom. Imali smo katastrofalni Black Ops 4 koji je obilovao mikrotransakcijama, pa potom i najave mobilnih naslova, a da ne zaboravimo i izmenu toka istorije u najnovijiem CoD.
Dalje, imamo i skandal sa banovanjem Hearthstone igrača zbog podrške Hong Kongu, odnosno cenzure pro igrača i publike koja podržava proteste, što je rezultovalo ostavkama i egzodusom igrača. Blizzcon je donekle popravio stvari kvalitetnim objavama, mada mikrotransakcije i recikliranje sadržaja ponovo meša svoje prste.