Među gomilom vesti vezanim za takozvanu crunch kulturu, gde se zaposleni u kompanijama prisiljavaju da rade znatno duže nego što je to zakonom propisano i gde je mnogima čak i onemogućeno da naprave pauzu od mukotrpnog posla, imamo i vest koja pokazuje da nisu svi isti.
Najbolji primer za to je kreator igre DayZ, Din Hal, koji je osnovao svoj novi studio – Rocketwerkz – i sa kojim je već izdao par zanimljivih projekata.
Din Hal svojim zaposlenima u studiju nudi neograničene godišnje odmore po pitanju vremena tokom kojeg mogu biti na odmoru i koliko puta. Logika kojom se predsednik ovog studija vodi je ta da kada je već svojim ljudima poverio projekat vredan 30 miliona dolara zašto im onda ne bi omogućio da sami biraju vreme tokom kojeć će se odmoriti i provesti vreme sa svojom porodicom.
U ovom studiju postoji tri stepena zaposlenih, od juniora pa sve do seniora i nije svima dozovljeno da koriste pogodnost. Juniori se pridržavaju tradicionalnog radnog vremena i sistema godišnjih odmora, i to sa razlogom jer tako stiču radnu etiku i disciplinu.
Što se tiče onih kojima je ovo omogućeno, oni ne zloupotrebljavaju sistem, već je došlo do toga da zaposleni manje pauziraju, pa je stoga bilo potrebno uvesti minimum od 4 nedelje tokom kojih će jedan zaposleni biti na odmoru.
Ako vam se ovako nešto dopada i želite da se zaputite put Novog Zelanda, prijavite se za posao.