PC
Ubisoft uvodi korenite promene kako bi načinio naredne igre raznovrsnijim
2019. godina se ne može baš okarakterisati kao uspešna za francusku kompaniju Ubisoft, pošto su dva najveća naslova objavljena u tom periodu – The Division 2 i Ghost Recon: Breakpoint – prošla dosta loše u finansijskom pogledu, a situaciju je dodatno pogoršalo odlaganje svih najavljenih AAA projekata.
Povodom loših rezultata sa video igrama, kao i komentara igrača da su svi naslovi postali dosta slični, Ubisoft je već najavio promene i pooštravanje kriterijuma kada su u pitanju novi projekti. Sada se vidi i prvi konkretan korak na tom polju, pošto je tim koji nadzire nove projekte u potpunosti promenjen.
Kako otkriva portal VGC, novi tim zadužen za nadzor će biti proširen u odnosu na prethodni, a sa više ljudi će biti pokriveno i više franšiza, sedam tačnije. Cilj je, kako se navodi, da developeri imaju veću slobodu i da nastoje ka tome da igre budu različitije, da nude nove i jedinstvene elemente koje će privući nove igrače.
Ovime Ubisoft nastoji da reši veliki problem sa svim svojim predstojećim AAA naslovima, poput Watch Dogs Legion, Assassin’s Creed: Rangarok i ostalih, a veći tim će definitivno pomoći, pošto je do sada bilo slučaj da samo ideje nekolicine istih osoba budu pretvorene u igre, otkrivaju iz kompanije.