PC
Electronic Arts patentira matchmaking sistem baziran na vremenu provedenom u igri
Nakon teškog dana dolazite kući u nadi da ćete se opustiti igrajući omiljenu multiplejer igru, međutim tamo vas sačeka daleko iskusniji igrač koji vas eliminiše ko od šale i čini da se osećate još gore.
Verovatno ste se susreli sa ovakvom situacijom nekoliko puta(osim ako niste na drugoj strani, naravno), i za to ste okrivili užasni mečmejking sistem koji igra poseduje. Matchmaking je zapravo element multiplejer igara za koji igrači najčešće imaju kritike, ali kompanija Electronic Arts bi mogla biti na pravom putu da donese fer sistem za uparivanje igrača.
Ova kompanija želi da patentira zanimljiv sistem za matchmaking, koji bi igrače uparivao u igrama na osnovu vremena provedenog u igranju, takozvani retention time. Sistem bi funkcionisao tako što bi pratio vreme koje igrači provode u igranju i stavljao bi ih u istu poziciju sa onima koji su proveli isto ili slično vreme.
Vreme provedeno u igranju se ne bi pratilo kumulativno, već bi ovaj patent stalno beležio istoriju na nedeljnom i mesečnom nivou, čime bi se izbeglo da se u jednom meču neke igre nađe profesionalac koji dnevno igra po nekoliko časova sa igračem koji tek nekoliko puta nedeljno upali igru.
Stalna analiza ponašanja igrača, odnosno vremena igranja, raqequitovanja i sličnog bi mogla dovesti do boljeg i jednakog iskustva za sve igrače, ali bismo morali da sačekamo da patent stupi na snagu.