Iako na prvi pogled izgleda kao da industrija video igara nije značajno pogođena pandemijom korona virusa, jer se većina posla odvija u virtuelnom svetu, to nije slučaj jer problema ima i nisu nimalo naivni.
Brojne kompanije poseduju kancelarije u kojima zaposleni rade, koje su sada zatvorene, sa promenom načina rada koji otežava brzinu razvoja igara, tako što otežava komunikaciju i produktivnost na dnevnom nivou.
Takozvani logistički problemi, se već nekoliko puta pominju kao razlog za odlaganje igara u ovom periodu, gde je Wasteland 3 odložen, kao i dugo očekivani The Last of Us 2. Pored ovih naslova ima još odlaganja, a velika je verovatnoća da će i još neki naslovi podleći pritisku.
Kako navodi Džejson Šrier u specijalnom članku za NY Times, developeri igara su spremni na uklanjanje nedovršenog sadržaja kako bi izbegli odlaganje datuma izlaska i time prouzrokovali još problema. U članku se zbog anonimnosti ne navodi o kojim je studijima reč, ali je spomenuto da bi uklonjeni sadržaj podrazumevao i čitave nivoe, mehanike, ili dodatke kao što su motion capture i glasovna gluma, pošto je za to potreban rad u studiju.
Developeri su spremni na to da žrtvuju deo sadržaja kako bi izbegli dodatna odlaganja, što takođe deluje kao rizičan potez, pošto reakcija publike može biti negativna, u zavisnosti od “odsečenog” sadržaja. Ovaj potez bi bio logičan kod Early Access igara, koje se u praksi pojavljuju bez većeg dela sadržaja, pa se tako nešto može očekivati od studija Larian, koji je izjavio da i pored problema ne želi da odloži izlazak Baldrus Gate 3.
Međutim, veliki talas odlaganja se može desiti bez obzira na obim sadržaja u igrama, pošto je velika verovatnoća da će u slučaju odlaganja dolaska next-gen konzola mnogi izdavači to ispratiti kroz odlaganje igara. Ubisoft je već izjavio da će tako i učiniti, dok je moguće da će većina pratiti taj primer. Bojazan od pomeranja datuma izlaska novih konzola postoji i sasvim je realna, ali za sada ni Soni ni Microsft nisu izjavili odlaganje, dok će japanska kompanija navodno doneti ograničeni broj Playstation 5 uređaja tokom prve godine.