The Witcher franšiza je najvrednije vlasništvo kompanije CD Projekt, a ujedno i najisplativije koje i nakon nekoliko godina od izlaska poslednje AAA igre beleži stabilan rast prodaje.
Avanture Geralta kroz tri glavna Witcher naslova su od izlaska prve igre 2007. godine pa sve do sada prodate u preko 50 miliona primeraka, otkriveno je na zvaničnom Twitter profilu serijala. Najveći deo prodaje pripada modernom trećem delu, kojeg je teško zaobići ako ste obožavatelj kvalitetnih RPG igara. Za The Witcher 3 je nedavno obeležena peta godišnjica, a tokom tog perioda je prodat u preko 28 miliona primeraka.
The Witcher 3 je u proteklom periodu imao izuzetno uspešnu prodaju, gotovo bolju nego u prvih godinu dana od izlaska. To je pre svega zahvaljujući istoimenoj seriji produkcijske kuće Netflix, koja je publiku upoznala sa novim fantazijskim univerzumom, i dovoljno je zainteresovala za video igre.
CD Projekt ostatak prihoda vuče kroz distribuciju igara na GOG platformi, i sporedne igre,a ove godine će izdati naslov koji nije smešten u The Witcher univerzumu, Cyberpunk 2077. Sa izlaskom ovog naslova u septembru, CD Projekt očekuje snažna prodaja i povećanje zarade, čime će se dodatno učvrstiti pozicija generalno najvrednije kompanije u Poljskoj, kao i u Evropi kada je u pitanju segment video igara.
Over 50 million adventurers joined Geralt on his journey from Kaer Morhen to Vizima, through Flotsam and Vergen, Velen and Novigrad to Skellige Isles and Toussaint, and many, many more places, time and time again…
Thank you and may we meet on the path again! ⚔️ pic.twitter.com/cZwOup9CEc
— The Witcher (@witchergame) May 28, 2020