Soniju pred kraj trenutne generacije konzola ide izuzetno dobro(kao da do sada nije), sa izuzetnim uspehom koji ostvaruje kroz poslednji nalet Playstation 4 ekskluziva. Početkom leta je The Last of Us 2 i pored kontroverzi ostvario rekordnu prodaju u svega 3 dana, a odličan niz se nastavio i sa Ghost of Tsushima.
Ova potpuno nova franšiza za Playstation brend iza koje stoji studio Sucker Punch, izazvala je veliko interesovanje igrača u čitavom svetu, i to najviše u Japanu, gde je čak došlo i do nestašice fizičkih izdanja u prodavnicama.
Soni je sada objavio i finalne brojke prodaje, čime je otkriveno da je u prva tri dana prodato preko 2,4 miliona primeraka ove igre. Zahvaljujući odličnoj prodaji, Ghost of Tsushima je sada postao najbrže prodavana nova franšiza na PS4 sistemima. Uspeh igre je i generalno veliki, pošto se po broju prodatih kopija nalazi na 4. mestu iza TLOU 2, Spider-Man i God of War.
To nije sve, pošto je uspeh Ghost of Tsushima obeležen i na sajtu koji prikuplja sve ocene kritičara i publike – Metacritics. Na ovoj platformi ocene od strane kritičara nisu sjajne kao kod provokativnog The Last of Us 2, ali za razliku od tog post-apokaliptičnog naslova, Ghost of Tsushima je najbolje ocenjena PS4 igra od strane publike sa prosečnom ocenom 9,3.
Ghost of Tsushima is now PS4's fastest selling first-party original IP debut with more than 2.4 million units sold through globally in its first 3 days of sales.
Congratulations @SuckerPunchProd, and thank you to fans around the world for taking part in Jin's journey. pic.twitter.com/6aE4U7YZJH
— PlayStation (@PlayStation) July 24, 2020