Kada je Microsoft zvanično predstavio dve konzole koje će biti deo nove Xbox serija, otkriveno je da će jedina razlika u igrama biti rezolucija. S konzola će imati 2K(1440p), a X 4K rezoluciju.
Ispod haube postojaće i razlika u vidu smeštajnog prostora, pošto će slabija konzola imati SSD sa 512GB, a moćniji Series X imaće 1TB. To je odmah izazvalo zabrinutost kupaca, da na Series S neće biti moguće smestiti dosta igara, pogotovu zbog sve većih tekstura.
Na svu sreću, Microsoft i za to ima rešenje i to prilično jednostavno. Igre će na Xbox Series S konzoli zauzimati trećinu, oko 30% manje prostora, nego verzija za Series X. To će biti moguće zahvaljujući paketu sa teksturama, koje će za slabiju konzolu biti u 1440p rezoluciji, a za SX će biti u 4K i samim tim će zauzimati više. Najprostije gledano, igra koja bi zauzimala 100GB na Series X, na Series S bi bila oko 70GB, što svakako nije malo, a igrači će na slabijoj konzoli opet imati 4K, zahvaljujući ugrađenom upscaling sistemu.
Nadamo se da će ovo važiti i za PC verzije igara koje dolaze od Xbox Game Studios developera, ali i ostalih, pošto će svakako značiti igračima da uštede prostor zaobilaženjem 4K tekstura.
Naravno, na ovaj način će dosta benefita imati i xCloud servis za strimovanje igara, pogotovu u vidu štednje na prenosu podataka za igrače koji igraju u nižoj rezoluciji.