Čini se da je igra kineskog studija miHoYo-a doživela lansiranje koje se samo može poželeti. Naslov beleži profite veće od kineskog Tiktok-a a na Twitch platformi je uspeo u premijernom danu da prebaci popularni Fortnite u gledanosti. Iz tog razloga eksperti iz industrije veruju da je ovo najuspešnije globalno lansiranje jedne kineske igre u istoriji.
Koncept igre je prvi put predstavljen 2017. godine, a u igri igrači kontrolišu mlade čarobne ratnike koje putuju kroz postapokaliptični svet. Genshin Impact je open-world akciona avantura koja vuče dosta ispiracija iz anima i bajki, tako da igra ima za cilj da privuče gejmere svih starosnih grupa.
Analitičari su izjavili da je uspeh kampanje Genshin Impact-a još jedan znak sve veće tehničke i marketinške sposobnosti Kine na gajming sceni. Od kako je izašla, igra je zaradila više od $1.84 milona samo na iOS platformama a igru je gledalo premijerno preko 110,000 gledalaca istovremeno na Twitch platformi. Igra je naišla i na pozitivne kritike gejming veterana. Igrači su pohvalili besplatnu igru zato što ne zavisi previše od ‘’plati da bi pobedio’’ mehanika i zato što dosta podseća na hit sa Nintendove Switch konzole The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Ako vam se ovo čini kao nešto čemu bi posvetili vreme, pridružite se 5.3 miliona registrovanih internacionalnih igrača i 16 miliona azijskih igrača na različitim platformama. Naslov je besplatan i moguće ga je preuzeti na Playstation 4, Nintendo Switch, Android, iOS i PC.