Vesti

Ubisoft za novi trejler plaća čak 1,2 miliona dolara

Posted on

Trejleri su veoma jako reklamno sredstvo kada se radi o promovisanju filmova i video igara. Njima je potrebno iskazati najbolje elemente koje igrači dobijaju, a da pritom ne otkriju previše što bi moglo udaljiti fanove od proizvoda.

Kod AAA igara je to postalo ključni deo marketinških kampanja, pa zato developeri i izdavači izdvajaju ogromne svote novca kako bi rad na igri preneli u video od minut, manje-više.

Sada je otkriveno da se izdvaja dosta više novca za trejlere u video igrama, nego što je većina mogla da zamisli. Do sada se retko čulo o stvarnim cenama za izradu trejlera vezanih za AAA naslove, ali je firma koja se bavi time, Goodbye Kansas otkrila sa nedavno potpisanim ugovorom sa francuskim izdavačem Ubisoft otkrila i cenu jednog trejlera.

Ugovor je vezan za izradu trejlera, ali nije navedeno o kojoj je igri reč. Ono što je poznato je cena. Ubisoft će za njega platiti čak 1,2 miliona dolara, što je iznenađujuće visoka. Dakle jedan trejler – jedan milion.

Firma zadužena za izradu trejlera je već sarađivala sa Ubisoftom, pošto su oni doneli trejler za Watch Dogs 2 Battle Pass, za Ghost Recon Wildlands, a od saradnje sa drugim developerima ističe se Cyberpunk 2077 trejler u kojem smo prvi put videli Kijanu Rivsa.

Iz Goodye Kansas upućuju da se cene naravno razlikuju i da sedmocifreni iznos ne važi za sve igre. Samim tim, to upućuje da Ubisoft radi video za neku od većih igara koje sprema iza zatvorenih vrata i to je najverovatnije za Far Cry 6, koji je predstavljen ove godine. Moguće je i da se radi o Beyond Good & Evil 2, igri o kojoj baš dosta vremena nismo čuli ništa novo.

Sudeći po vremenu sklapanja ugovora, Ubisoft bi ovaj trejler mogao prikazati na The Game Awards 10. decembra.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version