Jutjub je juče ažurirao uslove korišćenja, a oni koji su imali vremena na pretek za čitanje tih uslova imali su šta i da vide.
Iako je apdejt kratak, jedna bitna informacija može lako da prođe ne primećena, jer ko zaista troši vreme na čitanje uslova korišćenja. U jednom odeljku piše da reklame sada mogu da se pojave na videima koji nisu u partnerskom programu Jutjuba, a snimci koji su sigurni za brendove će posebno biti ciljani. Promene su već počele da se realizuju u SAD, a ostatak sveta će biti “pogođen” sredinom 2021.
Ovaj novitet ne samo da će vas zatrpati sa još više reklama, nego će oduzeti jutjuberima mogućnost da isključe reklame na njihovom kanalu. U zadnje vreme sve više kreatora se odlučuje da koristi Patreon za finansiranje svojih kanala umesto da se oslanjaju na sitnu zaradu koju donose reklame na tubi. Ovi korisnici uglavnom se odlučuju da isključe reklama za svoje gledaoce, kako bi se zahvalili na njihovoj podršci.
Predstavnici Jutuba su makar u objašnjenju priznali da su ove nove solucije koncentrisane na pomoć oglašivačima i još lakšem povezivanju sa njihovim ‘’publikom’’. Da li ove nove vesti znače da je došlo vreme da se seli sa platforme i kakve su alternativne mogućnosti? Nadamo se da nas demoni televizijskih kanala neće tako lako naći na internetu, jer smo jedva uspeli da pobegnemo od njih i uopšte nam ne nedostaju reklama koje traju po desetak minuta u sred uzbudljivog filma.