PC

U Assassin’s Creed Valhalla je sada moguće kupovati XP bustere kako bi brže napredovali

Iako izgleda kao da se odupiremo mikrotransakcijama, one nažalost postaju sve češće u igrama, i to ne samo u multiplejeru, već i u singlplejer naslovima, gde ih ima sve više.

Francuski izdavač Ubisoft je Assassin’s Creed Valhalla dopunio opcijom za kupovinu XP bustera za pravi novac. Takozvani Utility predmet košta 1000 Helix poena, što je valuta koja se može kupiti za pravi novac i to oko 10$, a zauzvrat će dobiti trajno povećanje u prikupljanju XP-a od 50%. Oni koji žele da izdvoje 15$(1500 Helix poena) dobiće 50% brže prikupljanje iskustva, ali i novca, takođe trajno.

Ovo dolazi kao opcija uštede vremena igračima, kako ne bi preterano grindali kroz igru, a Ubisoft implementaciju XP bustera opravdava time što će oni igračima pomoći da održe korak sa svim novim sadržajem koji će biti dodat u budućem period.

Ubisoft je sačekao da prođe period nakon izlaska Valhalle kako bi ovo implementirao u igru, i kako bi se igri ne bi dale niže ocene.

Kupovina XP poena u singlplejer igrama nekako narušava celokupno iskustvo, jer ako ste nadmoćni nad nekim neprijateljem sa kojim se zapravo trebali biti jednaki, u čemu je onda draž borbe?

Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top