PC

WB Games patentirao Nemesis sistem iz Shadow of Mordor kako se ne bi pojavio u drugim igrama

Posted on

FOTO: Monolith

Za uspeh Middle-Earth igara, Shadow of Mordor i Shadow of War, najvećim delom je zaslužan jedinstveni Nemesis sistem koji stvara smislene susrete sa neprijateljima čime je narativ dodatno obogaćen.

Nemesis mehanika je prilično kul stvar zbog čega su se mnogi zapitali zašto je nema u više igara koje su se pojavljivale tokom godina. Odgovor je otkriven sada i leži u patentu koji je kreirao izdavač Warner Bros.

Warner Bros je Nemesis sistem patentirao kako bi svoje igre podigao na viši nivo, dok bi drugi developeri u neku ruku ostali ograničeni bez ove tehnologije. Izgleda da ćemo se većinom sa orcima boriti i da će oni pamtiti naše ranije postupke, ali trenutno nije poznato da li će Middle-Earth serijal studija Monolith dobiti i svoje treće ostvarenje.

Naravno, drugi studiji imaju svoje domišljatosti kako bi susrete sa neprijateljima načini boljim. Recimo, Ubisoft ima svoj Mercenaries sistem u Assassin’s Creed Odyssey koji je trenutno najbliži po tehnologiji ovom iz Shadow of Mordor. Pre nego što krenemo sa negativnim komentarima upućenim ka Warner Brosu, on nije prvi izdavač koji je patentirao neku mehaniku u igri. Nedavno je Rockstar patentirao AI sistem za GTA 6 karaktere, a Bioware stoji iza prava na takozvani dialogue wheel.

Nemesis sistem je odlično objašnjen i predstavljen u videu ispod, tako da ako vas zanima šira priča slobodno pogledajte.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version