Battlefield serijal pucačina važi za jedan od najpopularnijih u svetu igara, ali u proteklim godinama nije baš najsjajniji. Za to je najvećim delom odgovoran izdavač Electronic Arts, zbog svojih loših praksi monetizacije, pa je zato i Battlefield V imao prilično mlak prijem među publikom.
Tu grešku niko ne želi da ponovi, pogotovu ne EA, koji sada izgleda daje sve od sebe kako bi naredno izdanje, Battlefield 6, bilo što bolja igra. Sa tim u vidu, ovaj izdavač gura ogromne resurse u razvoj igre, o čemu najbolje pojačanje dodato studiju DICE koji vodi proces izrade.
Studio Criterion je prebačen za rad na Battlefield 6 kako bi pomogao ostatku tima i ubrzao razvoj koji je inače otežan zbog pandemije korona virusa. Zato što je Criterion prebačen na Battlefield projekat, planirani Need for Speed je odložen, tako da će se pojaviti u periodu nakon marta 2022. godine.
U zvaničnoj izjavi povodom ovih dešavanja, naređeni nad studijima ovog izdavača, Lora Mijel, otkrio je da ovo ne znači da je Battlefield 6 u problemu, već da rad napreduje odlično i samo je potrebna dodatna radna snaga.
O Battlefield 6 za sada nemamo nikakve solidne detalje, sem glasina da će mape biti dosta prostranije, sa serverima koji podržavaju do 128 igrača, kao i potpuno uništivim okolinama. Electronic Arts zvaničnu najavu igre priprema za ovo proleće, dok je datum izlaska planiran negde za jesenji period ili kraj godine.
Criterion primarno radi na trkačkim igrama, ali razvoj pucačina nije stran momcima i devojkama iz ovog studija, pošto je on ranije radio na Battlefront naslovima, kao i Firestorm Battle Royale modu za Battlefield V. Odluku da se Criterion prebaci za rad na drugom projektu olakšala je i nedavna kupovina drugog kreatora trkačkih igara, kompanije Codemasters.