PlayStation 5
Developeri Returnal igre objašnjavaju kako će izgledati multiplejer na PS5 ekskluzivi
Što više saznajemo o Sonijevoj ekskluzivi, Returnal, na kojoj radi finski studio Housemarque, to igra ostavlja sve bolji utisak. Iz medija koji su prikazani prethodnih meseci, izgleda da igra poseduje uzbudljive akcione elemente, dobru dozu horora, fascinantne premise i čine se da se igra oblikuje u kvalitetan naslov. Ali ne zaboravite zlatno pravilo gejminga, nikad ne prednaručujte igre za koje niste sigurni da će vam se svideti.
Returnal je predviđen za jednog igrača, ali su developeri danas izbacili kratku objavu u kojoj su objasnili kako će funkcionisati multiplejer u predstojećem naslovu. Po opisu, zvuči kao nešto slično što smo mogli da vidimo u Dark Souls serijalima.
Često ćete nailaziti na ‘’projekcije’’ koje su ostale iza drugih igrača, koje će vam pokazati kako su proveli svoje poslednje sekunde u ovoj roglajk igri. Kada odgledate situaciju, možete da odlučite šta biste želeli sledeće da uradite. Da li je pametnije uzeti predmete iz tela palog borca, ili rizikovati sve i osvetiti njihovu smrt. Za razliku od ostalih sadržaja, projekcije će biti dinamični sadržaji kreirani od strane igrača, a pored njih ćete otkrivati i audio zapise koje je ranije ostavila naša protagonistkinja Selin, mada ne može da se seti kako je to prvobitno uradila. Pripremite se za Returnal 30. aprila na PlayStation 5.