PC

Mapa će biti proceduralno generisana u pucačini Six Days in Fallujah

Posted on

Kontroverzna pucačina od koje se pre oko decenije odustalo ipak izlazi ove godine. I sada se diglo dosta prašine, ali se ne odustaje od njenog izdavanja.

Pred nama je novi gejmplej video za Six Days in Fallujah, koji prikazuje kako će funkcionisati sistem napucavanja unutar igre. Na prvi pogled mehanika dosta podseća na onu iz Call of Duty igara, a uvidno je da su developeri studija Highwire Games detaljno rekreilari okruženja Bliskog istoka.

Uz gejmplej, predstavljena je specijalna tehnologija, nazvana Procedural Acrchitecture. Ona je zadužena za proceduralnu generaciju okruženja u svakom meču, što znači da će se izgled mape stalno menjati. Raspored zgrada, ulica i neprijatelja će biti dinamičan u svakom meču, a ova odluka je došla zato što su developeri želeli da što bolje simuliraju nesigurnost i opasnosti urbane borbe vatrenim oružjem.

Svaka mapa će praktično biti nova mapa, što je zapravo dosta zanimljiva ideja, samo da je vidimo na delu kada se Six Days in Fallujah pojavi krajem godine za PC i konzole.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version