PC
Crash Bandicoot 4: It’s About Time krekovan za samo jedan dan
Novi nastavak posvećen malom australijskom torbaru, Crash Bandicoot 4: It’s About Time, je izašao i na PC prošlog vikenda, a igrače je sačekala frustrirajuća DRM zaštita koja zahteva da ste konstantno priključeni na internet. Iako možemo da razumemo njenu upotrebu u naslovima koji su isključivo posvećeni multiplejeru, Crash igre su uvek bile singlplejer platforme koje ste uvek mogli da igrate bez internet priključka. Ali ne više. Koliko god se kompanije trudile da zaštite svoje igre od krekovanja i oslanjale se na DRM, toliko se izgleda neko na internetu trudi da dokaže da su uvek korak ispred njih.
Povezanost sa internetom samo je problem za legitimne vlasnike, jer je igra krekovana za samo jedan dan i može se naći piratizovana verzija koja funkcioniše bez interneta. Možda se ova hitra manipulacija fajlovima igre desila iz razloga što Activision nije najavio nikakve planove za zvanični oflajn mod, što je veoma čudno za singlplejer igru. Gejming kompanije i internet pirati vode bitku već decenijama, a ovo je samo jedna od mnogih koja je pripala piratima koji prolaze kroz nekoliko generacija zaštite u rekordnom roku. Niko ne želi da podrži pirateriju, ali baš kao i u ovom slučaju, ligitimne mušterije trpe najveće posledite ovog rata. Kada možemo da očekujemo kraj? Verovatno kada jedna strana odustane, a mi se i naivno nadamo kompromisu.