PC
EA patentirao sistem “dinamične težine” koji će predviđati ponašanje igrača
Brojni developeri u gejming industriji gledaju na koji način se igrači mogu više zabaviti tokom igranja, a samim tim i privući da više vremena provedu u igri. Prethodnih godina je fokus generalno bio usmeren ka grafičkim blagodetima, a sada se radi i na sistemima koji se odvijaju izvan pogleda igrača.
Electronic Arts je sada patentirao specijalni sistem vezan za dinamično podešavanje težine igranja. Sistem funkcioniše tako što prvo prati učešće i način igranja, pa onda na osnovu toga predviđa i odgovara na igračevo raspoloženje. Glavni cilj je da se gejming sesije produže, tako što će neprijatelji postajati teži ili lakši tokom igranja i to na neprimetan način.
Recimo da ste imali loš dan na poslu i želite da se opustite, igra će prepoznati stil kojim igrate i na osnovu njega će neprijatelje načiniti lakšim, kako vas ne bi urnisali i naterali da kroz 5 minuta napustite igru. Isto važi u slučaju da vam je igra prelaka, gde će neprijatelji onda biti izazovniji.
Sve ovo deluje zanimljivo, jer ko ne bi želeo da mu igranje ide kao po loju, ali je opet dosta jezivo, jer možete biti upijeni i sesije vam mogu trajati satima i satima.
Sistem dinamične težine je tek nedavno patentiran, i ne znamo da li će se pojaviti u nekim skorijim naslovima ovog izdavača, možda Battlefield 6.