Jedan od predsednika Naughty Dog studija je izjavio u intervjuu za gejming medije, da i pored toga što developeri imaju nekoliko projekata na kojima rade, tim uspeva najviše da se posveti samo jednom od njih. Studio se i dalje muči da u potpunosti primeni strategiju za razvijanje više projekata, a neki naslovi pate zbog toga, i zaglavljeni su u fazi predprodukcije. Kompanija je prvi put pokušala da implementira model biznisa sa više projekata kada su završili rad na Uncharted 2: Among Thieves naslovu 2009. godine.
Tada su Brus Strejli i Nil Drakman kreirali još jedan tim, koji je radio na The Last of Us igri, dok se u isto vreme razvijao treći nastavak Uncharted serijala. Od samog početka, timovi nisu uspeli da održe dve kompletne produkcije, i uglavnom bi jedan projekat počeo da preuzima prioritet i izvlači resurse iz drugog, a sa istom situacijom se studio i dan danas bori. Kao i mnogim velikim razvojnim studijima, Naughty Dog-u je potrebno sve više vremena da proizvede velike gejming hitove i blokbastere, kako se povećavaju resursi potrebni za kreiranje igara. The Last of Us 2 je izašao 2020. godine, što je sedam godina nakon originala. Poređenja radi, studio je izbacio tri Uncharted igre u periodu od 2007. do 2011.
Prema izveštajima, Naughty Dog trenutno radi na multiplejer igri, koja verovatno ima veze sa The Last of Us 2 naslovom, i sa nezavisnim studio kako bi napravili rimejk originalnog Last of Us za PS5 konzole. Predstavnici studija su takođe dodali da nove ideje i projekti, uglavnom dolaze iz tima, tako da će se u budućnosti više koncentrisati na nove igre, a ne na besomučne nastavke. Studio definitivno želi da ljudi rade na nečemu što ih kreativno motiviše, i da se usmere ka tome.