Velike vesti stižu od kompanije Activision u susret dugo-očekivanom Warzone događaju koji će možda značiti kraj izgleda igre na koji smo navikli.
Activision se pohvalio da je Call of Duty Warzone od izlaska u martu prošle godine, pa sve do sada, godinu i mesec dana kasnije, prikupio preko 100 miliona igrača za borbu do poslednjeg preživelog.
Ova igra je značajno porasla za generalno kratki period vremena, pošto je Battle Royale konkurentu, igri Apex Legends, trebalo godinu dana više da dostigne trocifreni broj registrovanih korisnika. Warzone je do ovog impresivnog dostignuća došao prilično vrtoglavim rastom. Već za nedelju dana igra je sakupila 15 miliona igrača, pa onda 30 miliona posle 10 dana.
Glavni deo uspeha leži u tome što je igra potpuno besplatna za igranje, pogotovu pošto je prvo f2p ostvarenje iz Call of Duty franšize. Na rast igre i njenu popularnost nisu uticali čak ni problemi sa veličinom fajlova koji su zauzimali preteranu količinu prostora, ali je situacija sada blago popravljena.