Suđenje između Apple-a i Epic-a nam je pružilo bolji uvid u poslovanje kompanije iz industrije
video igara. Različiti finansijski i drugi dokumenti su dospeli u javnost od kojih jedan detaljnije
objašnjava kako kompanija rukovodi svojom digitalnom prodavnicom, kao i odnose sa
poslovnim partnerima. Saznali smo i koliko novca je dato studijima i izdavačima igara koje su se
pojavile u ponudi besplatnih igara i menjale svake nedelje.
Kada se saberu svi troškovi, Epic je morao da odvoji oko 11,6 miliona dolara za besplatne igre
za samo prvih devet meseci od kako je otvorena prodavnica. U septembru 2019. godine,
kompanija je kupila 38 igara koje je preuzelo preko 100 miliona korisnika. Otkupna cena igara
se kretala od 50 hiljada do 1,5 milion dolara, a kompletnu listu možete pogledati na slici ispod
teksta.
Subnautica je igra koja je privukla najviše novih posetilaca, međutim već smo pisali da jako mali
broj ovih igrača zapravo potrošio novac u prodavnici. Epic Games nastavlja sa istom praksom
koja sigurno neće trajati zauvek. Rukovodstvo kompanije definitivno nema problema da ulaži
veliki novac u platformu, i veruju da će profit doći kroz tri do četiri godine.