PC
Elden Ring dolazi sa mehanikom koju nismo videli u prethodnim Souls igrama
Za razliku od prethodnih igara FromSoftware-a, Elden Ring nećemo morati da prelazimo kao usamljeni ratnici u svetu u kome nam niko ne želi dobro, od bubašvaba pa do zmajeva. Dugoočekivana igra će ponuditi igračima da ‘’dozovu’’ u borbu pomagače koji će im olakšati duele sa monstruoznim kreaturama. U Dark Souls triologiji igrači su morali da jednostavno postanu dobri, a jedini oblik pomoći su bile kratke poruke koje bi drugi igrači ostavili na podu. U Elden Ring-u će se to malo promeniti.
Prema tekstu iz časopisa Play Magazine, igrači će u novoj igri FromSoftware-a moći da samonuju bivše neprijatelje i saveznike, koji će se boriti protiv karaktera koji vam stoje na putu. Samonovanje pomagača će izgleda biti jedna od osnovnih mehanika u ovoj igri, jer će protivnici generalno biti jači nego u prethodnim igrama koje je kreirao japanski studio. U igri će postojati neka vrsta kocke koja će manifestovati stvorenje ili osobu kojom upravlja kompjuter, tako da ih možete iskoristiti za tenkovanje bosova ili u nekim drugim situacijama. U igri će se nalaziti i sistem pomoću kojeg ih kasnije možete poboljšati.
Ja iskreno već znam za šta ću koristiti svoje ‘’saborce’’. Nema više šlogova kada otvaram kovčege ili vrata iza kojih se nalazi satana glavom i bradom. Pustim ispred sebe najamnike i smejem se hororima koji ih pogađaju. Ako ste zaboravili Elden Ring stiže 21. januara na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC.