Domaća Scena

Stigni me ako znaš u gejming izdanju: Intervju sa domaćim developerom Stefanom Stojkovićem

21steptovictory-game1

Danas smo imali priliku da proćaskamo sa Stefanom Stojkovićem, domaćim developerom i strastvenim ljubiteljem kvizova. Stefan trenutno radi na multiplejer igri ‘’21 Step To The Victory’’,  inspirisanoj kvizom ‘’Stigni me ako znaš’’, koji se emituje na RTS-u. Ako ste ljubitelj kvizova i takmičenja, nikako ne propustite ovaj intervju!

Play!Zine: Pozdrav! Za početak nam reci nešto o sebi i čime se baviš.

Stefan: Zovem se Stefan Stojković, rođen sam 1997. godine u Jagodini i programiranjem se bavim već 5 godina.

Play!Zine: Kako si došao na ideju 21 Step To The Victory? Šta te je inspirisalo?

Stefan: Svideo mi se kviz sa RTS-a “Stigni me ako znaš” zato što je unikatan, pa sam rešio da napravim igru sa sličnom tematikom i plasiram je na svetsko tržište.

Play!Zine: Reci nam nešto više o 21 Step To The Victory i gejmplej mehanikama. Kako se igra?

Stefan: Igra je multiplejer u realnom vremenu i igraju je 4 igrača po partiji. Svaki igrač ima 24 sekunde da odgovori na 5 pitanja. Svaki tačan odgovor vas pomera jedno polje napred na tabli u smeru kazaljke na satu i ispod svakog polja se krije nagrada. Nagrada je najčešće pozitivna (novac, dupliran osvojeni iznos ili bonus polja napred), ali može biti i negativna i vratiti igrača jedno ili dva polja nazad. Igra traje sve dok neko ne dođe do svoje početne pozicije, odnosno napravi 21 korak, tada je taj igrač pobedio. 

Ukoliko igrač sustigne drugog igrača onda drugi igrač ispada iz igre i njegov osvojeni iznos prelazi kod igrača koji ga je sustigao. Takođe se može desiti da igrač pređe ispred drugog igrača i onda dolazi u opasnost da bude izbačen, tako da se mora voditi računa pri odgovaranju na pitanja i zbog toga na neka pitanja treba dati pogrešan odgovor. Zbog toga je ovaj kviz izuzetno zanimljiv i jedinstven.

Play!Zine: Reci nam nešto o razvojnom procesu igre. Koji su ti bili najveći izazovi?

Stefan: Postojao je samo jedan izazov, a to je optimizacija za mobilne uređaje. Ova igrica sadrži virtuelnu publiku i svaki član te publike ima svoj različiti izgled i nezavisne animacije. Takođe, osvetljenje je realistično i svako pokretno svetlo na plafonu (3d model projektora) ima svoju animaciju. Posebno sam vodio računa o sitnim detaljima i ima dosta sitnica koje se ne primete na prvom video snimku igre.

Play!Zine: Da li si na ovom projektu radio potpuno sam?

Stefan: Da, potpuno sam. Trebalo mi je 2 meseca da dođem do ove faze radeći po 4 sata dnevno u proseku. Finansijski nije koštalo ništa, jedino što sam uložio dosta ličnog truda. Za sada nemam izdavača, ali bih voleo da ga nađem pre svega zbog marketinga, jer ja sam nisam u mogućnosti da podržim ovaj projekat u marketinškom smislu, a najviše bih voleo da izdavač bude iz Srbije.

Play!Zine: U kojoj fazi razvoja se nalazi igra? Na šta želiš da se fokusiraš u narednom periodu?

Stefan: Gejmplej je završen. Trenutno želim da se fokusiram na neka sitna podešavanja i dodavanje efekata da bi igra izgledala lepše. U narednom periodu ću raditi na kustomizaciji igrača koja će biti potpuna i do najsitnijih detalja kakve nalazimo samo u AAA naslovima. Nakon toga sledi programiranje backend-a i ostale stvari koje idu uz online igru. Lokalizacija na srpski je već završena.

Play!Zine: Kada možemo da očekujemo zvaničan izlazak igre i za koje platforme?

Stefan: S obzirom da radim sam, teško je prognozirati, pogotovu što radim na još jednoj svojoj igri koja je potpuno drugačija od ove. Zvaničan izlazak je planiran za oko dva meseca. Platforme na kojima će se prvo pojaviti su: Android, iOS i PC.

Play!Zine: Da li će biti dostupna beta verzija igre?

Stefan: Beta verzija će postati dostupna za otprilike mesec dana.

Play!Zine: Kakvo je tvoje iskustvo sa razvojem igara u Srbiji? Da li si ranije radio na nekom projektu ili ti je 21 Step To The Victory prvi?

Stefan: Radio sam kao freelancer isključivo za strane državljane. Za neke sam radio i po 2 godine bez prekida i učestvovao sam u više od 10 projekata od kojih su 2 veoma zahtevna.

Play!Zine: Da li pronalaziš vremena za igranje igara? Koja ti je omiljena igra ili žanr?

Stefan: Nemam baš puno vremena, ali odigram ponekad Microsoft Flight Simulator i FIFU. Omiljeni žanr su mi simulacije.

Play!Zine: A kvizovi? Koje najviše pratiš?

Stefan: Volim sve kvizove koji se emituju na RTS-u.

Play!Zine: Hvala ti što si izdvojio vreme da popričaš sa nama. Jedva čekamo da isprobamo betu i podelimo utiske sa našim čitaocima. Srećno u daljem razvoju 21 Step To The Victory!

Za još intervjua sa domaće scene posetite ovaj link.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top