Roblox Corporation se nikada nije nalazio u boljoj situaciji. Prema statistikama iz avgusta, njihova igra Roblox je doživela rast u gotovo svim aspektima. Igru igra više svakodnevnih korisnika, prosečno vreme provedeno u igri po igraču je takođe poraslo, a zarada i finansije su odlične. Ovo je možda iznenađenje, jer Roblox je tip igre koji nije interesantan igračima u dvadesetim, a možda i kasnim tinejdž godinama.
To izgleda ne zanima mlađe gejmere, jer je igra 2019. godine beležila oko 90 miliona igrača mesečno, a verovatno je u međuvremenu i preskočena cifra od 100 miliona. Ova popularnost se odrazila i na vrednovanje Roblox Corporation-a, koji se procenjuje na 30 milijardi dolara.
Poslednje statistike pričaju sličnu priču. Broj mesečnih igrača je porastao za 32% u poređenju sa avgustom prošle godine, i 4% ako se uporedi sa 46.6 miliona igrača koji su igrali igru u julu mesecu ove godine. Igrači su u avgustu proveli oko 4 milijarde sati u igri, i u proseku trošili nešto preko 4,5 dolara. Prihod se nalazi negde između 167 i 170 miliona, što je za 98, odnosno 102% više u poređenju sa prošlom godinom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.