PC

Elden Ring ray-tracing dobija sa kasnijim apdejtom

Elden Ring, najnovija igra studija FromSoftware, će uz izazovni gejmplej biti i vizuelno prijatna, ali tek nakon planiranog izlaska.

U najnovijoj objavi izdavača Bandai Namco govorilo se o modovima performansi i grafičkih detalja za Elden Ring. Što se tiče verzija igre za PS4 Pro, Xbox Series X/S i PS5 konzola, one će imati 2 opcije – Performance sa fokusom na frejmrejt(60FPS) i Resolution opciju koja pruža bolju grafiku.

Next-gen konzole, kao i PC, će imati podršku za ray-tracing prikaz detalja, s tim što će ova opcija biti omogućena nešto nakon izlaska, odnosno kroz kasniji apdejt.

Modovi pokretanja igre na konzolama će doneti određene benefite i uskratiti neke, poput detaljnije grafike ali sa nizim FPS-om.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top