PC
Elden Ring ray-tracing dobija sa kasnijim apdejtom
Elden Ring, najnovija igra studija FromSoftware, će uz izazovni gejmplej biti i vizuelno prijatna, ali tek nakon planiranog izlaska.
U najnovijoj objavi izdavača Bandai Namco govorilo se o modovima performansi i grafičkih detalja za Elden Ring. Što se tiče verzija igre za PS4 Pro, Xbox Series X/S i PS5 konzola, one će imati 2 opcije – Performance sa fokusom na frejmrejt(60FPS) i Resolution opciju koja pruža bolju grafiku.
Next-gen konzole, kao i PC, će imati podršku za ray-tracing prikaz detalja, s tim što će ova opcija biti omogućena nešto nakon izlaska, odnosno kroz kasniji apdejt.
Modovi pokretanja igre na konzolama će doneti određene benefite i uskratiti neke, poput detaljnije grafike ali sa nizim FPS-om.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.