Vesti
Epic Games kupio developere Harmonix
Da li ste čuli legendu da će jednog dana svi developeri moći da stanu u jednu igru i to bez da se guraju? Izgleda da je upravo to plan Epic Games-a koji je kupio još jednog developera, a timu se priključuje Harmonix koji je odgovoran za igre poput Guitar Hero serijala, Rock Band, Dance Central i FUSER-a. Nakon 26 godina postojanja, studio će preneti svoj jedinstveni brend i razvojni proces u Epic-ovu najveću marketing mašineriju.
Ovo nije prvi put da kompanija širi Fortnite univerzum sa muzičkim projektima. U igri su već organizovani koncerti Arijane Grande i Trevisa Skota, i slični događaji, a ovaj potez potvrđuje da Epic centralizuje svoje marketing mehanike i pokušava da korisnicima ponudi različita iskustva u igri. Harmonix bi zajedno sa Epic-om trebao da razvija i kreira nova ”muzička putovanja” u Fortnite-u kroz gemplej i prezentaciju. Šta tačno podrazumevaju ova ”muzička putovanja”, za sada nije poznato, ali sigurno je da ćemo uskoro moći da nađemo u igri reklamu za svačiji ukus.
Projekti na kojima trenutno radi Harmonix neće ostati po strani, i tim planira da uskoro izbaci novi DLC za Rock Band, i ubaci nove sadržaje u igru FUSER. Studio ne planira da skida igre sa Steam-a, i učini ih ekskluzivnim na Epic prodavnici, tako da neće biti izmena u podršci starih igrara.
Ok Rastko, ali zašto insistiraš kroz ovaj tekst da Fortnite nije igra, već ogromna marketing oglasna tabla? Pa hajmo da uradimo jedan eksperiment dragi roditelji i Fortnite obožavaoci. Uzmimo za primer filmove. Pratite filmove koji dolaze u bioskope i primetićete da pred gotovo svaku premijeru, u Fortnite-u se već nalaze novi skinovi i reklame za nadolazeći film. Poslednji slučaj je film Dune, a na socijalnim mrežama Fortnite već danas najavljuje skinove za Boba Fett-a, koji će dobiti animiranu seriju za mesec dana.
Fortnite je idealno mesto da uđete u glave mlađoj publici, zato roditelji, ako vam dete dosađuje sa nekim novim interesovanjima, verovatno ona nisu došla od drugara ili okoline. Kombinacije Dune i Fortnite-a su ”idealni” mehanizmi da se roditelji i deca ugrabe u jednom potezu, a slična akcija je reklamirana i ovih dana kada je Radiohead predstavio svoju izložbu. Hoćete da mi kažete da su Fortnite igrači veliki obožavatelji Radiohead-a? Preko pedeset posto igrača ima između 10-25 godina, a više od šezdeset posto je između 18-24. Ovaj nadrndani gejming novinar nije baš siguran. Fortnite možda jeste krenuo kao igra, ali je u međuvremenu ovo postala sekundarna funkcija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.