PC

Halo Infinite BETA

Sredinom meseca dobili smo Halo Infinite multiplejer betu kao iznenađenje povodom 20 godina postojanja Xbox brenda. Evo već 15 dana odlažem većinu obaveza kako bih bio Spartanac i borio se protiv drugih igrača.

OVA RECENZIJA SE ORIGINALNO POJAVILA U DECEMBARSKOM 154. BROJU ČASOPISA PLAY!ZINE KOJI MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKU.

Odmah na početku ću istaći da je Halo Infinite u svom beta obliku već odlična pucačina, i verovatno bolja od Battlefield 2042 i Call of Duty: Vanguard, mada ne mogu tvrditi pošto njih nisam probao, ali recenzije imate na kasnijim stranama časopisa tako da pogledajte sami za sebe.

Halo Infinite je došao sa nekoliko modova igranja i mapama, kojih i nema toliko za početak. Većina multiplejer modova je za 4v4 format, i svi su deathmatch tipa. Imamo Slayer u kojem tim treba skupiti 50 ubistava, kao i Hold the Ball i Capture the Flag sa varijacijama. Tu su i masivne bitke gde se sukobljavaju timovi od po 12 igrača. Ovi mečevi su haotični i presmešni za igranje, što je odlična stvar ako želite da ohladite glavu nakon kompetitivnog igranja.

Ukupno 10 mapa, 7 malih i 3 velike, je solidan broj za sada ali nam svakako treba više sadržaja u tom pogledu. Dobra stvar je što je svaka odlično dizajnirana, i neodoljivo podseća na mape iz starijih igara. Mape za 4v4 su male i generalno bez komplikovanog dizajna, ali sa efikasnim rasporedom prostora i oružja za sakupiti. 

Kada smo kod oružja, ona su prilično dobra, mada ima i promašaja. Generalno nemam jasno izraženo mišljenje vezano za startni mitraljez u svakom meču – za određene sukobe je odličan, a ponekad ne posluži ničemu. Mogao bih reći da je za nijansu gori od svog srodnika iz ranijih igara.

Halo kao Halo je odličan, ali ipak postoje problemi, meni lično u quickplay formatu i balansu igrača u ovom režimu. Retko sam nailazio na dobro izbalansiran meč, što ume zasmetati. Često sam se nalazio u mečevima u kojima sam najbolji igrač a ostali katastrofa, a pritom ja sebe ne smatram za nekog natprosečnog igrača. Sa druge strane, Ranked opcija je dosta bolja priča, balans je drugačiji i kompetitivni mečevi su zadovoljavajući za igranje. Ovde počinjete sa battle puškom, koja je odlična u odnosu na mitraljez u quickplay opciji.

Problema je bilo i sa dosta sporom progresijom u Battle Pass-u, ali je to razrešeno veoma brzo zahvaljujući reakciji developera koji je uveo dosta prostije izazove.

Halo Infinite multiplejer u svom beta izdanju predstavlja prilično dobro iskustvo sa dosta kvaliteta. Prvenstveno igra je potpuno besplatna i od kupovine ne zavisi vaš uspeh ili napredak, što znači da su svi igrači jednaki u smislu gejmpleja. Skinovi će vas naravno koštati, mada postoje i besplatne opcije.

343 Industries je imao vrlo solidnu osnovu za Halo Infinite, koju je iskoristio da bi doneo zaista odlično multiplejer iskustvo za nostalgičare i novajlije.

Autor: Milan Janković

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top