PC
Halo Infinite BETA
Sredinom meseca dobili smo Halo Infinite multiplejer betu kao iznenađenje povodom 20 godina postojanja Xbox brenda. Evo već 15 dana odlažem većinu obaveza kako bih bio Spartanac i borio se protiv drugih igrača.
Odmah na početku ću istaći da je Halo Infinite u svom beta obliku već odlična pucačina, i verovatno bolja od Battlefield 2042 i Call of Duty: Vanguard, mada ne mogu tvrditi pošto njih nisam probao, ali recenzije imate na kasnijim stranama časopisa tako da pogledajte sami za sebe.
Halo Infinite je došao sa nekoliko modova igranja i mapama, kojih i nema toliko za početak. Većina multiplejer modova je za 4v4 format, i svi su deathmatch tipa. Imamo Slayer u kojem tim treba skupiti 50 ubistava, kao i Hold the Ball i Capture the Flag sa varijacijama. Tu su i masivne bitke gde se sukobljavaju timovi od po 12 igrača. Ovi mečevi su haotični i presmešni za igranje, što je odlična stvar ako želite da ohladite glavu nakon kompetitivnog igranja.
Ukupno 10 mapa, 7 malih i 3 velike, je solidan broj za sada ali nam svakako treba više sadržaja u tom pogledu. Dobra stvar je što je svaka odlično dizajnirana, i neodoljivo podseća na mape iz starijih igara. Mape za 4v4 su male i generalno bez komplikovanog dizajna, ali sa efikasnim rasporedom prostora i oružja za sakupiti.
Kada smo kod oružja, ona su prilično dobra, mada ima i promašaja. Generalno nemam jasno izraženo mišljenje vezano za startni mitraljez u svakom meču – za određene sukobe je odličan, a ponekad ne posluži ničemu. Mogao bih reći da je za nijansu gori od svog srodnika iz ranijih igara.
Halo kao Halo je odličan, ali ipak postoje problemi, meni lično u quickplay formatu i balansu igrača u ovom režimu. Retko sam nailazio na dobro izbalansiran meč, što ume zasmetati. Često sam se nalazio u mečevima u kojima sam najbolji igrač a ostali katastrofa, a pritom ja sebe ne smatram za nekog natprosečnog igrača. Sa druge strane, Ranked opcija je dosta bolja priča, balans je drugačiji i kompetitivni mečevi su zadovoljavajući za igranje. Ovde počinjete sa battle puškom, koja je odlična u odnosu na mitraljez u quickplay opciji.
Problema je bilo i sa dosta sporom progresijom u Battle Pass-u, ali je to razrešeno veoma brzo zahvaljujući reakciji developera koji je uveo dosta prostije izazove.
Halo Infinite multiplejer u svom beta izdanju predstavlja prilično dobro iskustvo sa dosta kvaliteta. Prvenstveno igra je potpuno besplatna i od kupovine ne zavisi vaš uspeh ili napredak, što znači da su svi igrači jednaki u smislu gejmpleja. Skinovi će vas naravno koštati, mada postoje i besplatne opcije.
343 Industries je imao vrlo solidnu osnovu za Halo Infinite, koju je iskoristio da bi doneo zaista odlično multiplejer iskustvo za nostalgičare i novajlije.
Autor: Milan Janković
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.