PC

Halo Infinite BETA

Posted on

Sredinom meseca dobili smo Halo Infinite multiplejer betu kao iznenađenje povodom 20 godina postojanja Xbox brenda. Evo već 15 dana odlažem većinu obaveza kako bih bio Spartanac i borio se protiv drugih igrača.

OVA RECENZIJA SE ORIGINALNO POJAVILA U DECEMBARSKOM 154. BROJU ČASOPISA PLAY!ZINE KOJI MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKU.

Odmah na početku ću istaći da je Halo Infinite u svom beta obliku već odlična pucačina, i verovatno bolja od Battlefield 2042 i Call of Duty: Vanguard, mada ne mogu tvrditi pošto njih nisam probao, ali recenzije imate na kasnijim stranama časopisa tako da pogledajte sami za sebe.

Halo Infinite je došao sa nekoliko modova igranja i mapama, kojih i nema toliko za početak. Većina multiplejer modova je za 4v4 format, i svi su deathmatch tipa. Imamo Slayer u kojem tim treba skupiti 50 ubistava, kao i Hold the Ball i Capture the Flag sa varijacijama. Tu su i masivne bitke gde se sukobljavaju timovi od po 12 igrača. Ovi mečevi su haotični i presmešni za igranje, što je odlična stvar ako želite da ohladite glavu nakon kompetitivnog igranja.

Ukupno 10 mapa, 7 malih i 3 velike, je solidan broj za sada ali nam svakako treba više sadržaja u tom pogledu. Dobra stvar je što je svaka odlično dizajnirana, i neodoljivo podseća na mape iz starijih igara. Mape za 4v4 su male i generalno bez komplikovanog dizajna, ali sa efikasnim rasporedom prostora i oružja za sakupiti. 

Kada smo kod oružja, ona su prilično dobra, mada ima i promašaja. Generalno nemam jasno izraženo mišljenje vezano za startni mitraljez u svakom meču – za određene sukobe je odličan, a ponekad ne posluži ničemu. Mogao bih reći da je za nijansu gori od svog srodnika iz ranijih igara.

Halo kao Halo je odličan, ali ipak postoje problemi, meni lično u quickplay formatu i balansu igrača u ovom režimu. Retko sam nailazio na dobro izbalansiran meč, što ume zasmetati. Često sam se nalazio u mečevima u kojima sam najbolji igrač a ostali katastrofa, a pritom ja sebe ne smatram za nekog natprosečnog igrača. Sa druge strane, Ranked opcija je dosta bolja priča, balans je drugačiji i kompetitivni mečevi su zadovoljavajući za igranje. Ovde počinjete sa battle puškom, koja je odlična u odnosu na mitraljez u quickplay opciji.

Problema je bilo i sa dosta sporom progresijom u Battle Pass-u, ali je to razrešeno veoma brzo zahvaljujući reakciji developera koji je uveo dosta prostije izazove.

Halo Infinite multiplejer u svom beta izdanju predstavlja prilično dobro iskustvo sa dosta kvaliteta. Prvenstveno igra je potpuno besplatna i od kupovine ne zavisi vaš uspeh ili napredak, što znači da su svi igrači jednaki u smislu gejmpleja. Skinovi će vas naravno koštati, mada postoje i besplatne opcije.

343 Industries je imao vrlo solidnu osnovu za Halo Infinite, koju je iskoristio da bi doneo zaista odlično multiplejer iskustvo za nostalgičare i novajlije.

Autor: Milan Janković

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version