Nešto više od tri nedelje nas deli od velikog finala regionalnog PlayCon Indie takmičenja, organizovanog u saradnji sa Playstudios Europe. Danas ćemo vam predstaviti naše sledeće finaliste – upoznajte Tricoman Studios i njihov projekat Massa: Origins of Ozgalor!
Tricoman Studios, koji čine game dizajner, level dizajner i 3D artist Luka Budimir, programeri Luka Filipović i Martin Mitrović, kao i narativni dizajner Marko Ristić, danas nam predstavljaju Massa: Origins of Ozgalor, projekat započet u okviru Nordeusovog booster programa.
Massa je akcioni RPG namenjen za mobilne telefone, sa planom da bude plasiran na Apple Arcade. Tim se opredelio za stilizovan vizuelni stil koji je low-poly ali ujedno i vrlo prijatan za oko, dok se za žanr akcionog RPG-a opredelio jer se isti retko može pronaći na mobilnim telefonima. Igra je rađena u Unity-ju, dok su teksture i 3D modeling rađeni u Blenderu.
Sa Massa: Origins of Ozgalor, Tricoman Studios je želeo da spoji veoma prost i pristupačan način gejmpleja karakterističan za mobilne igre, sa kompleksnim žanrom kao što je RPG, koji dolazi sa levelovanjem i kastomizacijom karaktera, velikim svetom, opširnom pričom, questovima, side-questovima i gomilom itema.
Kontrole su vrlo jednostavne – na raspolaganju vam je takozvani interaction button, pomoću kojeg napadate neprijatelje, otvarate loot chestove, pričate sa drugim likovima i interagujete sa okolinom. Pomoću ovog dugmeta moći ćete da bacate i magije, kojih u igri trenutno ima tri.
Tim planira da proširi arsenal magija, doda talente i crafting sistem, ali i da trenutno dostupnoj Warrior klasi pridruži i Archer i Mage klase. Nivoi u igri će trajati okvirno 15-20 minuta, što je savršeno za kratke sesije.
U video klipu u prilogu možete pogledati čitavu prezentaciju, ali i dobar deo gejmpleja. Pred kraj vas čeka i boss fight!
Sve do datuma velikog finala takmičenja, koje će se održati 26. februara u 13:00 časova, na zvaničnom PlayCon sajtu, socijalnim mrežama i YouTube kanalu predstavićemo vam spotlight video projekata svih naših finalista, tako da vas tokom celog meseca čeka gomila sjajnog sadržaja sa regionalne gejming scene! Ulinkovali smo video prezentacije svih prethodnih takmičara, tako da ih možete pogledati u rasporedu ispod!
- 02. februar: Mad Mage Games – Fantasy Engine
- 04. februar: Tricoman Studios – Massa: Origins of Ozgalor
- 08. februar: Dream Team – Signal Alert
- 10. februar: Nothke – Podvarak
- 15. februar: Don Quixote – Rest House 2: The Wizard
- 17. februar: Black Trumpet Games – Runick
- 19. februar: Crown Games – Bouncy Heroes
U finalu ćemo ponovo predstaviti sve finaliste i njihove projekte. Naš stručni žiri će tada izabrati i pobednički tim, koji će osvojiti nagradu u vrednosti od 5000$! I publika će imati priliku da glasa tokom finala, tako da ne zaboravite da podržite igru koja vam se najviše dopada! Takođe, video koji bude imao najviše pregleda i lajkova će dobiti dodatan glas!
U utorak, 08. februara čeka nas prezentacija Dream Team studija i prikaz njihove igre Signal Alert.
Za sve vesti o PlayCon indie takmičenju i prezentacije indie timova posetite zvanični PlayCon sajt, Play Instagram i YouTube kanal.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.