Crystal Dynamics je objavio da je sledeća Tomb Raider igra ušla u razvoj koristeći Unreal Engine 5.
Dalas Dikinson, generalni menadžer franšize Tomb Raider u studiju Crystal Dynamics, otkrio je vest koja se poklapa sa potpunim izdavanjem najnovijeg Epicovog endžina za razvoj igara.
„Ovaj novi endžin prenosi iskustvo igranja na sledeći nivo i zato smo oduševljeni što danas možemo da objavimo da smo upravo započeli razvoj naše sledeće igre Tomb Raider koju pokreće Unreal Engine 5“, rekao je on.
„Naš cilj je da pomerimo okvir vernosti i da pružimo visokokvalitetno iskustvo filmske akcione avanture koje obožavaoci zaslužuju i od Crystal Dynamics-a i od Tomb Raider franšize.
U januarskom video snimku koji opisuje svoje planove za 25. godišnjicu franšize ove godine, Crystal Dynamics je otkrio da će sledeća avantura Lare Kroft „objediniti“ vremenske okvire u originalnim igrama Tomb Raider kompanije Core Design i sopstvenoj trilogiji za ponovno pokretanje, ali je upozorio fanove da je ne očekuju baš uskoro. To je i logično obzirom da je razvoj tek započetk.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.