Vesti

TikTok ulazi u gejming sektor

Posted on

TikTok navodno planira veliki prodor u igrice, počevši u Vijetnamu.

Prema četiri izvora Rojtersa, TikTok je testirao brojne HTML5 mini igre na aplikaciji za deljenje video zapisa u zemlji.

I tvrdi se da TikTok, koji je u vlasništvu kineskog ByteDancea, planira da širi igre u jugoistočnoj Aziji, možda već u trećem kvartalu 2022.

Dok je Rojters rekao da nije upoznat sa TikTok-ovim planovima za igranje igara na drugim tržištima, Zynga soft je prošlog novembra lansirala Disco Loco 3D, „prvi HTML5 naslov koji je debitovao na platformi od zvaničnog partnera studija za igre“, na odabranim tržištima pre planiranog globalnog izdanja.

Jedan od Rojtersovih izvora je tvrdio da se TikTok-ove ambicije za igranje protežu dalje od uvođenja mini igara, dok je drugi rekao da se od igara na platformi očekuje da će imati reklame od samog početka, a prihod dele ByteDance i developeri.

Obzirom na to da je TikTok gotovo prevazišao sve ostale društvene mreže ovaj potez u najmanju ruku ne čudi, ali videćemo kakvi su stvarni planovi kucajuće platforme.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version