PC

Sony saradnja sa Call of Duty franšizom može potrajati do 2026.

Posted on

Nakon najave da će Microsoft kupiti Activision Blizzard, jedno od neposrednih pitanja koje se pojavilo bilo je šta to znači za najveću franšizu izdavača: Call of Duty.

Od 2014. godine, PlayStation ima ekskluzivne marketinške ugovore sa Call of Duty, neraskidivo povezujući franšizu sa PlayStation brendom (a takođe uključuje i neke ekskluzivne sadržaje za PlayStation).

Prema insajderu iz industrije Tomu Hendersonu, iako ne znamo sve detalje ugovora između Sonija i Activisiona u vezi sa Call of Duty, ugovor – koji je sklopljen mnogo pre objave kupovine – kaže se da važi za naredne 3 igre.

To znači da će Call of Duty Modern Warfare 2, Warzone 2 i trenutno nenajavljena sledeća COD igra od Treyarch-a potpasti pod ove prethodno potpisane ugovore i tako će i dalje imati određene „PlayStation prednosti“ pored ekskluzivnog marketinga.

Kako je pomenuto, tačne specifičnosti posla između dve kompanije nisu poznate. Sasvim je moguće da ugovor sprečava dodavanje COD-a na usluge pretplate koje nisu kompanije Soni. Na kraju krajeva, mnoge Call of Duty igre u prošlosti su na kraju našle svoj put na PlayStation Plus.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version