Nintendo Switch

Two Point Campus recenzija

Nakon bolnica, Two Point Studios se seli u drugo okruženje sa svojim veoma simpatičnim menadžerskim simulacijama. Iako ovde posedujete novac kao jednu od dve valute koje vode igru, vaš cilj će zapravo biti stvaranje zadovoljnih studenata koji će izlaziti sa fakulteta sa visokim ocenama, što malo drugačije navodi priču nego u prethodniku, pogotovu kod izazova sa kojim će vas Two Point Campus sačekati.

Razlike između samih studenata nisu preterano distinktne, iako mogu pripadati različitim grupacijama kao što su sportisti ili gotičari, ali generalno će njihovi prohtevi biti međusobno veoma slični. Ipak, različitost u kojoj se TPC oslikava jeste originalnost izazova koje vam pruža, bilo da je to izvlačenje najviše iz studenata ili fokus na različite smerove vašeg kampusa. Kada govorimo o smerovima, oni u velikoj meri funkcionišu slično što se tiče potreba, to jest biće vam neophodna mesta gde će studenti odmarati, vežbati zadatke, završavati iste, kao i ići na predavanja, međutim ono što će činiti školu, recimo špijunaže, drugačijom, jeste to da ćete imati krtice na vašem kampusu. Te iste krtice treba pronaći, što ćete videti po njihovom ponašanju (na primer staviće prst na uvo, ili fotografisati po kampusu), te tako sprečiti katastrofe. Svaka od tematskih škola (kojih stvarno ima dosta, čak i onih fantazijskih kao što su viteška ili škola magije) će imati različite izazove, čineći da nijedan od ovih diferencijala ne postane dosadan i repetitivan.

Ono gde se vidi poboljšanje u odnosu na Two Point Hospital jeste veštačka inteligencija vaših zaposlenih, kao i studenata, gde će na primer prilikom bacanja smeća po fakultetu čistači raditi svoj posao, dok će čak i sami studenti koji su zadovoljni vašim menadžmentom činiti isto. U bolnicama u prethodniku ovo nije bio slučaj, te su čuvari, čistači i lekari generalno bili pasivni povodom svega osim svojih glavnih poslova, koje nisu uvek morali obavljati, te su većinu slobodnog vremena provodili ne radeći praktično ništa. Komičan faktor ovih igara je svakako tu, kako sa vizuelnim stilom koji je ostao u velikoj meri sličan onom iz TPH uz nešto veće šarenilo zbog same prirode igre, kako i sa muzikom koja se savršeno atmosferski uklapa uz odličan zvuk i smešne opaske sa fakultetskog razglasa ili komentara prilikom određenih takmičenja.

Što se tiče samog gejmpleja, on će se najviše svoditi na to koliko dobro gradite neophodne zgrade i institucije za vaše studente i zaposlene, postavljanje njihovih spavaonica, dekoracija i sporednih aktivnosti, koje svakako utiču na njihovo zadovoljstvo. Ako na sve to dodate i modifikatore gejmpleja u zavisnosti od izazova, stičete veliku raznovrsnost između svake partije, dok i sami možete modifikovati parametre svake partije u vidu valuta koje posedujete i generalnog okruženja do najsitnijih detalja. Broj zgrada i dekoracija nije mali, dok su njihovo postavljanje i izgradnja veoma dobro implementirani, bez nekih preterano nezgrapnih selekcija i problema pri plasiranju. Uz to treba napomenuti da novac nije jedina valuta u igri, već su tu i takozvani „Kudos“ novčići koje ćete sticati završavanjem zadataka u igri, i koje ćete kasnije koristiti za otključavanje novih zgrada i dekoracija.

Ono na šta se jedino mogu požaliti u vizuelnom smislu jeste korisnički interfejs, gde pojedine statistike mogu biti ponekad neprecizne, i često vas mogu navesti na pogrešne odluke. Iako je TPC znatno odmakao od onog mikromenadžmenta u TPH, izuzimajući taj „mikro“ aspekat, i dalje ćete morati da vodite računa o brojnim statistikama, pa ovo ume nekad biti frustrirajuće. Srećom, igra je poprilično dobro optimizovana, pa ćete i pri većem haosu na ekranu, kada malo više izgradite vaš kampus, imati relativno stabilan performans osim u onim najgorim scenarijima.

Treba napomenuti i da TPC nekada ume biti veoma težak, ali u takvoj meri da ćete intuitivno kroz duže igranje znati kako da se nosite sa nepredviđenim situacijama, i veoma često igrati na ‘’tački pucanja“ tokom partija, što ume uvesti i ‘’adrenalinski faktor’’ u celo iskustvo. Iako je univerzitetska atmosfera potpuno drugačija od one bolničke prisutne u Two Point Hospital, to nije sprečilo razvojni tim da upotrebi sve svoje veštine i napravi više nego zabavno iskustvo petljanja oko kampusa i svađanja sa vašim studentima.

Autor: Nikola Aksentijević

Igru ustupio: Iris Mega

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Two Point Campus

€39,99
8.5

8.5

8.5/10

Za:

  • Odlične nove mehanike koje čine svaku partiju svežom
  • Dobar AI zaposlenih i studenata
  • Zabavna i atraktivna audio-vizuelna prezentacija

Protiv:

  • Studenti se premalo razlikuju međusobno
  • Korisnički interfejs ume da manjka
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top