CD Projekt Red je naučio mnogo nakon što je napravio prvi The Witcher naslov. Iako se tvrdokorni fanovi serije sa zadovoljstvom osvrću na taj naslov, većini je nedostupan zbog toga što nikada nije izašao za konzolu, a da ne spominjemo zastarele vizuelne prikaze i koncept gejmpleja. Srećom, CD Projekt Red se vraća svojim korenima, najavljujući potpuni rimejk.
Ovu vest objavio je danas CD Projekt Red u znak sećanja na 15. godišnjicu igre. U prošlosti, CD Projekt Red je sarađivao za rad na verziji za konzole, ali je kasnije ona otkazana zbog raznih problema. Sada igra dobija potpuni rimejk koji zaista zaslužuje.
The Witcher Remake se razvija pod kodnim imenom „Canis Majoris“, koji je bio deo mape puta koju je CD Projekt Red predstavio ranije ove godine, sa detaljima o više novih Witcher i Cyberpunk igara.
Igra će biti obnovljena iz temelja koristeći Unreal Engine 5 i sve alate koje studio koristi za kreiranje nove Witcher trilogije igara. Govoreći o rimejku, šef studija CD Projekt Red, Adam Badovski je rekao: „Witcher je mesto gde je sve počelo za nas, za CD PROJEKT RED. To je bila prva igra koju smo napravili, i tada je to bio veliki trenutak za nas. Vratiti se na ovo mesto i prepraviti igru za sledeću generaciju gejmera čini se isto tako velikim, ako ne i većim”.
Originalni The Witcher je objavljen 2007. godine za PC. Igra sadrži time-based borbu, gde “tajmujete” klikove miša na pravoj tački tokom animacije zamaha mača da biste prešli na sledeći udarac. Propuštanje bi ponovo pokrenulo kombo. U The Witcher 2 i The Witcher 3, CD Projekt Red je potpuno preradio borbeni sistem na ono što danas poznajemo, sa brzim i teškim napadom, funkcijom odbijanja i izmicanjem.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.