Mario Party bez Maria: Rabbids: Party of Legends recenzija

Mario Party je uvek imao jaku konkurenciju u party igrama u vidu Rabbidsa koji su se svojim blentavim dizajnom izdvajali iz žanra. To što su bili vrlo podložni povredama je bio dodatan izgovor da se proba ovaj serijal party igara, ali Party of Legends donosi nešto sasvim novo – Adventure Mode.

Da krenemo od onoga što već znamo. Rabbids igre su multiplejer igre društvenog tipa sačinjene od više manjih igara u kojima se igrači na razne načine međusobno takmiče. Sve ove mini igre su namenjene da kratko traju i da budu blesave, kako se igrači ne bi toliko fokusirali na poene ili na to ko je pobedio.

Rabbids nudi preko 50 mini igara i preko 40 različitih likova za otključavanje, među kojima je i dosta novih, što je vrlo sveže za ovaj tip žanra koji vrlo brzo reciklira mini igre posle par sati igranja. Igre se generalno razlikuju po tome da li svaki igrač igra za sebe ili ste podeljeni u timove od po dva igrača. U svakom slučaju, sve igre su unikatne i sveže pri prvom igranju. Rabbids: Party of Legends će od vas zahtevati da se trkate, gurate sa litice, gađate u dalj sa praćkom, da plešete, vozite automobile na sudaranje (bumper cars na engleskom), i još mnogo toga. Sve mini igre su izazovne, zabavne i što je najbitnije – lako se razumeju.

Pre svake mini igre postoji tutorijal koji vrlo jasno objašnjava šta se očekuje od igrača, tako da niko nije u prednosti ako je ranije igrao igru. Igru sam isprobao sa suprugom koja nije gamer, i iako sam imao malu prednost u početku dok se nije snašla, već posle par partija smo bili na istoj poziciji. Neke igre su svakako zabavnije od drugih, ali srećom možete da napravite plejlistu omiljenih i da ih vrtite u krug, što je super opcija. Ono što predstavlja veliki problem jeste to što mini igre otključavate igranjem i dobijanjem XP-a. Svaki put kad dobijete XP otključavate novog Rabbida ili mini igru, što znači da vam grind ne gine. Istina, ako često igrate brzo ćete sve otključati, ali ako samo želite da uskočite u igru i na brzinu opikate koju partiju, izbor će vam u početku biti pomalo ograničen.

Adventure Mode je novi dodatak franšizi i ima svoju jednostavnu ali simpatičnu priču koja prati Rabbidse kroz istoriju Kine. Naime, Rabbidsi su jednog dana na svom tabletu čitali priču ”Putovanje na Zapad”, koja prati Sun Vukonga i njegovo hodočašće. Naravno, Rabbidsi su gledali ovu priču iz veš mašine, slučajno upalili skriveni mod pranja i svi su poslati u zemlju bogova. Svojim dolaskom, svete knjige bivaju raštrkane po kraljevstvu i sada je na Rabbids-ima da ih pronađu igrajući mini igre. Ova cela avantura traje nešto više od dva sata, i čak i solo igranje čini zabavnim, a ujedno je i dobra priprema za večernju žurku.

Sa tehničke strane, igra je izuzetno stabilna i sa svojim jednostavnim dizajnom uspeva da zadrži i lepotu. Kontrole su intuitivne za svaku igru i vrlo su precizne, sem igara koje zahtevaju korišćenje žiroskopa gde su ili previše jednostavne, ili igra kompletno poblesavi. Srećom ove su retke.

Veliki propust u Rabbids: Party of Legends je odsustvo online režima igre. Igra je očigledno namenjena samo za LAN, ali tokom ovih perioda gde se ljudi generalno izbegavaju, online opcija bi bila savršena prilika da se nasmejete i zabavite sa prijateljima i porodicom na bezbednoj distanci. Što se drugih propusta tiče, smatram da je cena malo previsoka za party igre ovakvog tipa.

Iako je Rabbids sjajna igra, Mario je ipak domaće ime i verujem da će se pre prodati Mario Party nego Rabbids: Party of Legends. Manja cena bi mnogo doprinela prodaji ove igre, ali to je ne čini ništa manje zabavnom.

Autor: Igor Totić

Igru ustupio: CD Media