Bilo je mnogo debata i diskusija oko toga da li je Xbox Game Pass dobar za developere, za igrače i za industriju u celini. Sa najnovijim naslovom studija Obsidian Entertainment koji je sada dostupan na servisu, studio je otkrio da ova igra uopšte ne bi postojala da nije bilo Game Pass-a.
Josh Sawyer iz Obsidian Entertainmenta nedavno je razgovarao o najnovijoj igri tima – Pentiment na Waypoint Radio. Prema Sojerovim rečima, ova narativna avantura malog obima, za jednog igrača smeštena u Nemačku iz 16. veka ne bi postojala da nije bilo Game Pass-a, a on je rekao:
„Nikada ne bih predložio pravljenje Pentimenta bez Game Pass servisa. Bukvalno jednostavno ne bih to uradio. Samo mislim da to ne bi bilo moguće.”
Objašnjavajući razloge za ovaj misaoni proces, Sojer je rekao: „Stari mentalitet izdavača i developera je generalno fokusiran na veće investicije sa većim ROI (povraćaj ulaganja), a to nije poenta u ovom okruženju, u ovom ekosistemu. (Game Pass) je jedini način na koji zamišljam da je (Pentiment) održiv.”
Tokom godina, videli smo kako studiji rastu i proširuju se, pri čemu se činilo da svaka nova igra mora da bude veća od prethodne. Stoga je ohrabrujuće videti da Xbox Game Pass omogućava timovima da kreiraju kakvu god igru žele – malu, veliku ili bilo šta između.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.